Hello Kitty Bank

Followers

Blogger Widgets

Alhamdulillah Rezeki

Islam menggalakkan kita agar memperbanyakkan beristighfar dan selalu bertaubat. Kita sebagai hambaNya yang lemah akan seringkali melakukan dosa. HambaNya yang sentiasa beristighfar akan memperoleh ketenangan dalam hidupnya.

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Sesiapa yang sentiasa beristighfar maka Allah akan menjadikan baginya setiap kesusahan itu ada jalan keluar dan pada setiap kesempitan ada cara mengatasinya serta memberikan rezeki kepadanya daripada sumber yang tidak disangka-sangka.” (HR Abu Daud)

Rezeki Allah x terbatas dalam bentuk harta je.. banyak lagi, antara nya kesihatan yang baik, jodoh, panjang umur, ilmu, keluarga bahagia & lain2 lagi nikmat Allah. Marilah kita sentiasa menjadi hambanya yg sentiasa besyukur. Alhamdulillah (sekadar berkongsi) rezeki Allah beri nak raya ni.. stok border lace lebih 50meter dah terjual.. Terima kasih sgt pd customer yg sudi membeli..  terharu yg x dpt nk digambarkan.. stok yg ada pun nk habis da ni.. tggal 1 meter je.. tapi rasa tu ai nk simpan je kut.. macam akan guna untuk masa depan je.. hehe.. =)

selain itu, rezeki dalam bentuk menang contest.. hmm.. tanjat gegirl..

Dapat topup 10.. ni laju2 claim.. hehe.. syukur boleh wat topup Internet =)

#winner for Eh magazine


#winner for Female magazine

#winner for Glam magazine

#winner for Shape magazine

ini lah hasil nya dr e-mail2 berkenaan, lagi satu hadiah adalah tumbler, tu kalau rajin ai upload k=)
#glow by dr.Brandt & voucher from #Bella - hair removal skin solution expert #Cres -total women's treatment spa total worth RM1200++

hope sempat la ai cantik2 and muka jadi glowing masa raya nanti.. hadoii..

p/s: opismate kite pun dapat jugak.. nah tgk..dia pnye lg best2.. sekali claim sampi 3 beg dapat dah mcm shopping sakan kt Shopping Mall, x pe.. rezeki masing2.. syukur..
#tebe #clarins #redken #skinsoul worth RM700++


#BluInc. This is the place to redeem those prize.. thank u & Alhamdulillah.. yabeda bedoo..
Doakan murah rezeki lagi pada masa akan datang.. amin...
Till next entry - Assalamualaikum

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hello Kitty Bank